Forside / For Kor / Rabattsider / Jubileumstilbud PUST

Rabatt på konserter med PUST

Julekonsert med PUST i 2023

Alle medlemmer i Norges Korforbund får 30 % rabatt til PUST sine konserter denne høsten, inkludert vokalgruppas kritikerroste og populære juleturné; Julero!

PUST vokalensemble

Julero med PUST

Har du lyst til å ta et pust i bakken i julestria og få senkede skuldre i møte med en av landets beste vokalensembler?

Alle medlemmer i Norges Korforbund får 30 % rabatt til PUST sine julekonserter i år.
Se hele turnélista her. Se også ensemblets events på Facebook.

Er du medlem benytter du deg av følgende link og kodeordet Pust20 for å låse opp billettalternativet: Ticketmaster – Julero med PUST.

Om PUST:

Gjennom 20 år har PUST vært en av de ledende vokalgruppene i Norden, og på mange måter vært banebrytende i sin genre med særegne vokalarrangementer og et kreativt vokaluttrykk sterkt inspirert av norske musikktradisjoner. PUST har alltid viet stor plass til kombinasjonen av stemmelek og personlighet i sin musikk, som viser hvor unikt, mangfoldig og autentisk stemmen er som instrument.

Sekstetten har gitt ut 6 kritikerroste album til en rekke terningkast 5 og 6 i landspressen, inkludert to julealbum hos Kirkelig Kulturverksted. De ble nominert til Spellemannspris for sitt debutalbum i 2007, og en rekke CARA Awards (acappella’ens Grammy) for alle sine seks album. Ensemblets musikk er en blanding av egne låter og fornyede tolkninger av andres komposisjoner, inspirert av jazz, viser og folkemusikk.

PUST består av Camilla Susann Haug (sopran), Anne Hilde Grøv (sopran), Elisabeth Anvik (alt), Mattis Myrland (tenor), Håvard Gravdal (baryton) og Mads Iversen (bass).

Velkommen til stemningsfull julekonsert som gir deg senkede skuldre i førjulstida!

Les mer om PUST

Foto: Mads Iversen