Forside / For Kor / Korbladet

Korbladet

Korbladet er Norges Korforbunds medlems- og fagtidsskrift, og med sitt opplag på ca. 30.000 eksemplarer Nordens største tidsskrift for kor- og vokalmusikk. Medlemmer får Korbladet gratis utdelt fra sitt kor.

Gjennom tekst og bilder gir Korbladet leserne spennende reportasjer fra kor- og vokalmusikkliv, nyttige fagartikler, samt nyheter innen kurs og forbundsvirksomhet.​

Levering av Korbladet

Korbladet er et medlemsblad som tilbys alle sangere og dirigenter som tilhører et medlemskor i Norges Korforbund. Det sendes hjem til hver enkelt.

Jeg vil ikke ha Korbladet

Dersom du ikke vil ha Korbladet, så kontakt styret i ditt kor slik at de kan registrere i vårt system at du ikke vil ha Korbladet.

Dersom du skal på ferie og ikke vil ha Korbladet i denne perioden, så gi oss beskjed ved å sende e-post til post@korforbundet.no​.

Tips oss!

Har du tips til Korbladet, kontakt oss gjerne på telefon 22 39 68 50 eller send en e-post til post@korforbundet.no
Årsabonnement koster kr 300,-. (Forbundets medlemmer får bladet gratis tilsendt).

Annonser

For annonser, ta kontakt med Anna Granqvist: anna@korforbundet.no. Tlf: + 47 930 52 111

Medieplan 2024