Forside / Dirigent / Ledige dirigentjobber / Vestland

Vestland

Kor i Vestland som søker dirigent

Algrøy Bygdakor søker ny dirigent

Kom og bli kjent med ein sangglad korgjeng på Algrøy!

Koret vårt treng ny dirigent, og dersom du likar variert repertoar og sangar med variert vanskelighetsgrad, er opptatt av å fremje sangglede og er sosial, så les vidare…

Vi er eit blandakor med ca 25 medlemmer frå 30 år og oppover, og øver kvar torsdag kveld i bygdahallen på Algrøy.  Vi syng alt frå salmer til drikkeviser, og kan opptre i mange ulike samanhengar. SATB og gjerne acapella, har og flinke solistar i koret. Vi arrangerer årleg vår eigen korkafe og julekonsert på Algrøy – og har fleire gonger hatt utekonsert vest ved havet.

Honorar etter avtale.

Søknad kan sendast Algrøykoret v/ Ingfrid Madland på mail: ingfridmadland@gmail.com.

Har du spørsmål; ta kontakt med Ingfrid på tlf 982 41 507 eller Hans Inge Algrøy på tlf 977 01 406

Publisert 31.01.24

Kor(t)pusten søker dirigent fra 1.januar 2024

Vi er et damekor, ca 17 medlemmer. Vi er damer fra 30 til 70 år, så rett og slett en god blanding.
Koret har holdt på over 30 år.
Vi har øvingslokale på skulen i Eikelandsosen, der vi øver hver tirsdag, men dette kan diskuteres.

Koret liker å synge a cappella, SSAA, og synger i kirker, men liker oss best når vi får utfolde oss i andre typer anledninger som, konserter, bryllup, fester, mm.

Vi ønsker å delta på nyttårskonsert om det lar seg gjøre med dirigent, og vi har også meldt oss på korstevne i 2024.
Honorar etter avtale.

Ta kontakt med «Kor(t) pusten for søknad/informasjon: Hildegunn Austestad, e post  hildegunn235@gmail.com telefon 565 81 185

Publisert 18.12.23