Forside / Om oss / Våre distriktsledd / Nord-Norge / NK Helgeland

Norges Korforbund Helgeland

Som distriktsledd i Norges Korforbund skal vi arbeide for styrking av korbevegelsen i vårt  distrikt. Våre kor tar gjerne imot flere sangere og vårt distrikt ønsker seg flere medlemskor. Medlemmer fra styret i NK Helgeland kommer gjerne  på besøk til medlemskor som ønsker det. Vi vil gjerne høre om korenes planer og vil til gjengjeld informere om siste nytt fra Norges Korforbund. Vi tar med noe godt til kaffen. Har du lyst å begynne i kor? Her finner du koene i nord:

Medlemsfordeler

Som medlem kan vi tilby en rekke fordeler, blant annet økonomisk og faglig støtte. Les om alle medlemsfordelene du har som medlem av Norges Korforbund.

Støtteordninger:

NK Helgeland har et begrenset beløp til tildeling for kor på Helgeland. Alle kor på Helgeland knyttet til Korforbundet kan søke på opp til 5000,- i støtte til koret. Midlene kan brukes til f.eks. arrangement, kurs/seminar e.l. Ved søknad legges ved en plan og et budsjett på hva midlene skal brukes til. Midlene vil bli utbetalt etterskuddsvis ved dokumentasjon av hva midlene ble brukt til.

Sjekk støtteordningene Norges Korforbund forvalter her.

​Bli medlem facebookgruppen til Helgeland her.

Lik de nord-norske facebooksidene og du er alltid oppdatert:

Kor i distriktet