Forside / Om oss / Våre distriktsledd / Nord-Norge / NK Nordre Nordland

NK Nordre Nordland

Som distriktsledd i Norges Korforbund arbeider vi for styrking av korbevegelsen i vårt distrikt. Våre kor tar gjerne imot flere sangere og vårt distrikt ønsker at flere kor ser verdien av å være medlem i Norges korforbund. Har du lyst å begynne i kor? Her finner du korene i nord:

Medlemsfordeler

Som medlem kan vi tilby en rekke fordeler, blant annet økonomisk og faglig støtte. Les om alle medlemsfordelene du har som medlem av Norges Korforbund.

Støtteordninger

Støtte til medlemskor:
Kor som er medlem i Norges Korforbund Nordre-Nordland kan søke distriktsleddet om økonomisk støtte til prosjekter. Søknadsfrist: 1. april og 1. oktober. Man kan få tildelt inntil kr. 5000,- til hvert enkelt prosjekt. Send søknad på mail til ehitland@online.no

Støtte for dirigentopplæring:
Kor  som er medlem i Norges Korforbund Nordre-Nordland kan søke distriktsleddet om økonomisk støtte til dirigentopplæring. En søker kan maksimalt få kr. 10.000,- i støtte over en periode på 5 år, og ikke mer enn kr. 5.000,- pr. gang.

Vi deler ut 2 dirigentstipend a kr. 8000.- pr stk. til Sommerkorskolen.

Bli med i facebookgruppen til Nordre Nordland her.

Lik de nord-norske facebooksidene og du er alltid oppdatert:

Kor i distriktet