Forside / Annonser / Kor søker sangere / Innlandet

Kor søker sangere i Innlandet

Øvre Vang Sangkor ønsker seg flere tenorer og basser

Liker du å synge, men mangler et kor? Kom til oss da vel!

Øvre Vang Sangkor er et sosialt kor med høy trivselsfaktor og stor sangglede. Vi ble stiftet i 1946 og hadde 75 års jubileum i 2021.
Vi er et blandet kor med 35 sangere som øver hver onsdag kl. 19:00 – 21:30 på Fart Klubbhus.

Til våren skal vi synge Grand Prix sanger og konserten er satt til 3. mai.

Så om du er usikker på om du vil være med i koret fast eller vil prøve dette ut så er du hjertelig velkommen.

Som overskriften sier så er vi på utkikk etter flere basser og tenorer, men tar også imot damestemmer.

Det er ikke et krav at du kan noter da vi har en i koret som lager lyd-filer til alle sangene våre.
En god hjelp når det er mye nytt som skal læres.

Vi har et veldig variert repertoar når vi ikke har prosjekt på gang, da går det i alt fra tradisjonell kor- og kirkemusikk til folkesanger, viser, populære sanger fra film, musikaler og opera med mer. Koret får også laget egne arrangement av kjente sanger.

Vi deltar også på faste arrangement i lokalmiljøet.

Høres dette interessant ut? Ta kontakt med
Randi Kjelsberg på e-post: r.kjelsberg@gmail.com eller pr. telefon 928 25 562 evt.
Tone L. Nygård e-post: toneny@outlook.com eller telefon 959 61 073

Publisert 20.11.23