Forside / Om oss / Våre distriktsledd / Sør- og Østlandet / NK Oslo-Akershus / Oslo-Akershus aktiviteter / Oversikt 2024

Medlemstilbud i Oslo og Akershus

Lokale arrangementer 2024

Vi starter 2024 med sangkurs helgen 13.-14. janauar: Få mer ut av stemmen! med Mai-Britt Wagnild. På våre medlemstilbud står sangglede, inspirasjon, kunnskapsdeling, læring og fysisk deltakelse i fokus. Mange andre av våre tilbud vil være  gratis (eller har en symbolsk kursavgift) for Korforbundets medlemmer i Oslo og Akershus. Medlemmer fra andre distriktsledd er også velkomne til å delta. Dersom kurs/konsert/workshops blir fulltegnet, vil medlemmer i Oslo og Akershus bli prioritert.

Vi vil i løpet av de første to månedene i 2024 komme med utfyllende informasjon om årets prosjekter i 2024; kurs, konserter og workshops for medlemmene i Norges Korforbund Oslo-Akershus. I de fleste månedene av året har vi et arrangement du kan melde deg på som enkeltperson eller med hele koret.

Mer informasjon om hvert enkelt kurs og konserttilbud i lenkene for påmelding, eller klikk deg inn via venstre menyfelt på denne siden.

Årsmøte og inspirasjonsdag ble avholdt 16. mars i Håndverkeren kurs- og konferansesenter.

Arrangør for alle medlemstilbudene på denne siden er Norges Korforbund Oslo-Akershus

Denne siden ble oppdatert 16. mars 2024 - kontakt styret i NKOA for nærmere informasjon, e-post kor@nkoa.no