kultursjov

Folkeakademiet Kultursjov formidler kunnskap og kultur. Vi jobber på frivillig basis. I tillegg til egen konsert- og workshop produksjon, formidler vi dansere, sangere- og musikere til private og offentlige arrangement.

Vi går inn i 2024 med Kultursjov vokalgruppe som består av 6 selvstendige kvinnelige sangere. Alderen er fra 21 til 40 år. De øver en gang i måneden, og har ekstra seminarer ifm prosjekt- og konserter. Vi er åpne for flere dyktige sangere. Gjerne under 26 år.
Basis repertoaret er ny nordisk pop- og visemusikk. Men vi synger også låter fra Billie Eilish, Miley Cyrus og Taylor Swift. Notekunnskap og evne til selvstendig innlæring er en fordel. Vi har lydfiler som et hjelpemiddel for egen øving. Musikalsk leder og sanger er Emilie Hellum.

I tillegg til flerstemt sang på våre konserter gis medlemmer av vokalgruppa anledning til solistisk sang, musikk og danse opptredener.
Syntes du det høres moro ut? Enten du er interessert i å bli med i gruppa, eller om du ønsker underholdning til ditt eget arrangement. Ta kontakt med styreleder Anita på epost: anita@kultursjov.no

Sjanger: Pop/Rock

Leder: Anita Strømkvist