sydvestkoret

SydVestkoret er et allsidig blandakor som ble etablert i 1994, og består i dag av rundt 35 medlemmer. Koret øver i Sælen kirke hver tirsdag kl. 18.30 – 21.00.
Vår visjon er at vi skal «være et godt kor å synge i»– noe som gjenspeiler seg i et godt sosialt miljø der smil og latteren sitter løst. Koret ønsker å utvikle seg musikalsk både ved å ha en bredde i repertoaret og å utvikle korets klang og sangteknikk. I årenes løp har vi gjennomført flere musikkprosjekter, som har gitt oss både glede og mestringsfølelse.

Året 2019 blir et helt spesielt år for oss i SydVestkoret. I anledning koret sitt 25 års jubileum, er vi godt i gang med planene for en storslått jubileumskonsert 26. oktober 2019.

Er du bass eller tenor og ønsker å være med i SydVestkoret? Ta kontakt med oss: sydvestkoret@gmail.com eller besøk vår Facebook side .

Leder: Lene Therese Woldseth
Kortype: Blandakor