hurdalskoret

Hurdalskoret er et blanda kor som ble stiftet i 1988 på tuftene etter Hurdals mannskor. Koret teller i dag ca. 20 medlemmer og repertoaret omfatter både profane og sakrale sanger i forskjellige sjangre. Koret øver hver torsdag på Dalheim fra kl. 19.00 - 21.30. Korets leder er Audny Stenbråten og dirigent er Elisabeth Hildre. Nye medlemmer er hjertelig velkommen - vi har ingen prøvesynging, og gratis medlemskap første semester. Vi har vært på flere kor-tur til utlandet, og har vært i Tallinn, Dublin, Praha, Edinburgh, Bratislava, York og Krakow. I 2018 hadde vi 30 års jubileum.

Ønsker du å kontakte oss, kan du sende mail til post@hurdalskoret.no eller kontakte vår leder Audny på 920 36 933 eller vår dirigent Elisabeth på 975 99 738.

Leder: Audny Stenbråten
Dirigent: Elisabeth Hildre