tønsbergkoret

Tønsbergkoret ble stiftet i 1922 og er i dag et godt etablert blandet kor med rundt 40 sangglade medlemmer fra Tønsberg-distriktet. Vi synger et allsidig repertoar – fra klassisk og nyskrevet kormusikk til jazz, spirituals og folketoner. Vår dyktige dirigent, Dejan Milivojevic, jobber med hele paletten av sangteknikk og musikalsk uttrykk og får alltid frem det lille ekstra i klangen. Koret synger i mange ulike konsertlokaler – fra kirker til kjøpesentre! Et et av de årlige høydepunktene er den tradisjonsrike adventskonserten i Tønsberg domkirke, sammen med Tønsberg Musikkorps av 1919.
Vi øver på Tønsberg Læringssenter (Grenaderveien 11) , onsdager kl. 18.30-21.30.

Er du bass eller tenor og har lyst til å synge med oss? Ta kontakt med korets leder (bjorg.reppen@gmail.com, tel. 99032129).

Leder: Bjørg Reppen
Dirigent: Dejan Milivojevic