valborgs

Valborgs har tilhold på Rykkinn i Bærum og har eksistert i over 30 år. Vi har et forholdsvis vidt repertoar og synger gjerne på oppfordring:-) . Har hatt konserter med f.eks Lars Klevstrand og Gisle Børge Styve-trio. Det siste store var konsert i Bærum kulturhus med Ola Bremnes. Vi legger stor vekt på gleden ved å synge og - ikkje minst- ha det kjekt i lag!! Dirigent Christine Wille Jordheim har gjort oss til det vi er i dag- ganske gode - om vi skal si det sjøl.
Vi har fast seminar i september og anna hvert år forgår dette utenlands. Turene har gått til Tallinn, San Minato, Barcelona, Budapest, Gøteborg og Edinburgh for å nevne litt. Og så Bergen, sjølsagt- som vel og er utaskjærs:-) Neste tur går til Krakow i september 2024

Leder: Hege Vibeke Thomassen
Dirigent: CHRISTINE WILLE JORDHEIM