hardkor

Vokalgruppa Hardkor ble dannet i 1992, og er en vokalgruppe med ambisjoner. Vi er i dag en gruppe på 8 medlemmer som driver og leder koret i fellesskap. Vi synger pop rock soul á cappella (à capella = uten orkester) med spesial bestilte arrangementer.
Vi har i 30 år holdt årlige konserter, både innen og utenbygds, bla. Cosmopolite og kunstnernes hus i
Oslo, Baracoa og kulturhuset i Asker, Musikkflekken,
Kalkmølla, Byfesten og Bakgården i Sandvika og flere andre steder.
Vokalgruppa Hardkor har for tiden ingen musikalsk leder, men leier inn instruktører etter behov samtidig som vi har interne krefter å spille på.
Vokalgruppa holder et høyt nivå og vi har høye ambisjoner til amatører å være. I en vokalgruppe som dette har hver av oss egen stemme, rytmer og beatlyder, noe som krever spesialarrangementer.
Disse skiller seg fra vanlige kornoter, som er offentlig tilgjengelige, eller som kan bestilles via korforbundet.
For å få arrangement tilpasset våre stemmer og vår type musikk må vi spesialbestille dem hos dyktige arrangører.
Vokalgruppa Hardkor kan bestilles for private arrangement, som bryllup, gebursdag, jubileum og festlig lag eller til konserter i regi av firmaer. Vi arrangerer også egne konserter. Disse vil man kunne finne utlyst på vår Facebook side.

Sjanger: Pop/Rock

Leder: Åge Varmbo